Każda licząca się firma powinna mieć wersję mobilną strony firmowej. Wciąż wiele firm jej nie posiada, dlatego konstruując ją można się łatwo wyróżnić na tle konkurencji. Użytkownicy oczekują szybko ładującej się i użytecznej witryny. Obecnie zakłada się, że aż około 10% internetowego ruchu pochodzi z urządzeń mobilnych. Wiedząc, że często wizerunek i pozycja marki są postrzegane przez pryzmat strony internetowej, warto odpowiedzieć sobie na pytanie, czy tym użytkownikom firma jawi się jako nowoczesna, dynamiczna czy jako przestarzała, gdyż strona wyświetla się nieprawidłowo lub jest niefunkcjonalna.

Brak strony mobilnej to nie tylko straty wizerunkowe (firma nie jest nowoczesna), a także bardziej wymierne, finansowe.

Warto zapoznać się z infografiką przygotowaną przez agencję Migomedia.pl na temat 7 najczęściej spotykanych nieprawidłowości na stronach mobilnych.

Infografika - 7 najczęściej spotykanych nieprawidłowości na stronach mobilnych