Media społecznościowe i aplikacje.

Migomedia specjalizuje się w skutecznych kampaniach w mediach społecznościowych

  • media społecznościowe

    Efekty kampanii w mediach
    społecznościowych potwierdzają
    skuteczność działań Migomedia

    Doradztwo, strategia i kampania w mediach społecznościwych

    • Konkurs Bambino zorganizowany został producenta kultowych kredek Bambino wraz partnerami - firmą Mattel, Egmont Polska oraz Pearson
    • Doradztwo
    • Zorganizowanie i koordynacja konkursu
    • Bieżąca obsługa online na stronie docelowej i na Facebooku
    • Kampanią reklamową w Internecie
  • Pomysł na konkurs był strzałem w 10tkę!

    Pomysł na konkurs był strzałem w 10tkę!

    Zadaniem dla uczestników było zaprojektowanie wzoru wymarzonego plecaka na wskazanym w aplikacji konkursowej szablonie. Każdy z uczestników mógł przesłać stworzony przez siebie projekt za pośrednictwem dedykowanej aplikacji konkursowej.

    marketing wirusowy
  • social media marketing

    Funkcjonalności zwiększające
    efekt wirusowy

    Funkcjonalności zwiększające efekt wirusowy

    Celowo konkurs i aplikacja zostały zorganizowane tak, aby każda osoba mogła na bieżąco śledzić rosnącą galerię zdjęć prac konkursowych oraz ranking prac i efekty głosowania użytkowników. Chcąc zwiększyć zainteresowanie konkursem agencja interaktywna Migomedia.pl doradziła, by oprócz głosowania komisji jury konkursu zrobić także głosowanie online internautów na najlepsze w ich ocenie prace. Pomysł okazał się bardzo skuteczny, ponieważ w głosowaniu online wzięło udział aż 24 636 osób. Na prace można było głosować przez cały czas trwania konkursu, co przełożyło się na bardzo dużą interaktywność oraz zainteresowanie konkursem.

    Taka konstrukcja konkursu dodatkowo angażowała użytkowników i zachęcała do częstego odwiedzania aplikacji na Facebooku oraz strony WWW oraz do powiadamiania znajomych o konkursie i głosowaniu.

    1008 PRAC

    zgłoszonych w konkursie

  • gry facebook

    39 423

    unikalnych odwiedzin

    strony konkursowej

  • Prawdopodobnie najbardziej angażujący profil marki w Polsce

    marketing wirusowy

    Prawdopodobnie najbardziej angażujący profil marki w Polsce

    O zaangażowaniu świadczy fakt, że często dany post na FB miał więcej komentarzy niż like’ów.

    Tylko do jednego postu, aż:

  • media społecznościowe

    Sukces quizu dla Kancelarii
    Prezesa Rady Ministrów

    Z okazji Dnia Dziecka agencja Migomedia przygotowała specjalną aplikację foto-quiz na Facebook i na stronę internetową. Trzeba było odgadnąć członków rządu na zdjęciach z dzieciństwa.

    Już pierwszego dnia (1 czerwca) z aplikacji skorzystało ponad 10 000 użytkowników
    i odnotowała ona aż 127 000 odsłon.

  • marketing wirusowy

    O quizie mówiła cala Polsca

    O skuteczności quizu, świadczy fakt, że screeny i wzmianki o nim pojawiły się na stronach głównych najpopularniejszych portali internetowych (m.in. pierwsza strona Onetu, Puls Biznesu, itd.) oraz mówiono o nim w najbardziej znaczących mediach, w tym w radio, w głównym wydaniu Faktów, Wiadomości i innych programach telewizyjnych w godzinach najwyższej oglądalności (prime time).

  • social media marketing

    Międzynarodowa aplikacja i wzrost fanów z 3500 na aż 33 000 w 2 tygodnie!

    Dzięki wciągającym aplikacjom profil Tahiti figuruje nieprzerwanie na 3 miejscu wśród francuskich fan page’y o największym wskaźniku zaangażowania.

    Przemyślany, skuteczny mechanizm aplikacji

    Aplikacja dla Tahiti miała prosty, ale skuteczny mechanizm i skierowana była do osób zainteresowanych egzotycznym wypoczynkiem. Tęsknota za rajskimi plażami i wciągający charakter aplikacji sprawiały, że fani chętnie dawali popularne like'a i udostępniali swoje dane oraz maila, by wziąć odział w konkursie.

    Dla uatrakcyjnienia oferty i pobudzenia ciekawości profilem Thaiti i konkursem, użytkownik przed podaniem swoich danych miał możliwość wysłania informacji o konkursie do swoich znajomych. Wybierał 5 znajomych ze swojego profilu, których mógł zaprosić do konkursu. Nie było to obowiązkowe, ale aktywizacja przyjaciół okazała się wysoce skuteczna, w ten sposób wiele osób dowiedziało się o konkursie.

  • fb aplikacje

    Ponad 16 000 transakcji dziennie
    w aplikacji - grze giełdowej opartej
    o rzeczywiste dane z GPW

    O wirusowości i skuteczności koncepcji i gry świadczy fakt, że w stworzonej grze uczestnicy zawierali nawet aż 16 670 transakcji DZIENNIE.

    Migomedia opracowała strategię komunikacji w social media oraz prowadziła regularne działania na m.in. wpisy, quizy i konkurs oparty o zaawansowaną aplikację dedykowaną w postaci gry giełdowej opartej o rzeczywiste wyniki z Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

  • 4 nagrody dla Programu

    facebook marketing
    • Magellan Awards za komunikację marketingową
    • IPRA Golden World Awards
    • SABRE Awards - Public Relations
    • Złote Spinacze

    4 nagrody dla Programu

  • aplikacje na facebook

    Zdaliśmy egzamin celująco. Stała współpraca obejmuje m.in.:

    Zdaliśmy egzamin celująco. Stała współpraca obejmuje m.in.:

    • wykonanie strony internetowej wraz z systemem CMS oraz z interaktywna mapą Polski z podziałem na regiony oraz zaawansowanymi formularzami dla interesariuszy rozbudowanym panelem admin, newsletterem i animacjami
    • hosting
    • social media marketing (Facebook)
    • realizację strategii komunikacji
    • administrację stroną: rozbudowywanie i codzienną aktualizację serwisu www
    • szeroką promocję w Internecie
    • działania ePR
    • zaawansowane formularze, ankiety on-line
    • kampanie e-mail marketingu
    • organizowanie i prowadzenie ogólnopolskich czatów z ekspertami
    • organizowanie konkursów on-line
    • wdrażania aplikacji dedykowanych w celu obsługi zgłoszeń kilku tysięcy szkół do programu
  • Marketing w mediach
    społecznościowych i aplikacja
    dla Bioderma

  • aplikacje na facebooka

    Kampania promująca ofertę i konkursy oparte
    o aplikację dla międzynarodowej marki

    Konkursy miały na celu zaangażowanie fanów, a jednocześnie w sposób nieinwazyjny promować ofertę sklepu internetowego. Oto przykładowa zrealizowana kampania konkursowa.

    Użytkownik miał za zadanie stworzyć ciekawą stylizację dobierając buty i torbę w zestaw. Następnie wgrywał zdjęcie torby i butów w aplikacji. By wziąć udział w konkursie fani przeglądali szeroką ofertę w celu dobrania najciekawszej zestawów.

    Obecnie Sarenza ma już 290 tys. fanów!

  • Kampania w mediach społecznościowych i Flashmob

    Innowacyjny pomysł kampanii na Facebooku

    Konkurs był podzielony na 4 kolejne etapy i polegał na zrobieniu oraz przesłaniu zdjęć związanych z tematyką każdego z czterech wyzwań. Użytkownicy wgrywali fotografie poprzez aplikację konkursową, wdrożoną przez agencję Migomedia.pl, umieszczoną w profilu wyspy Gwadelupy.

  • Niesamowite efekty

    W trakcie 4 tygodni trwania konkursu profil Gwadelupy polubiło 91 656 nowych osób

    Uczestnicy konkursu nadesłali ponad 800 zdjęć

    Ilość uczestników, którzy zgłosili chęć udziału w zabawie to aż 4825 osób

    Dreszczyk emocji

    Czwarte wyzwanie od początku trwania konkursu pozostawało tajemnicą i żaden z uczestników nie wiedział, na czym będzie ono polegało, dzięki czemu udało się wprowadzić dreszczyk emocji i wyczekiwania na informacje. Znienacka na profilu na Facebooku pojawiła się informacja, że zostanie zorganizowany Flash mob. W zdarzeniu uczestniczyli nieznani sobie ludzie, którzy dowiedzieli się o jego terminie i planowanym działaniu z międzynarodowego fanpage’a Gwadelupy lub od znajomych czyli drogą szeptaną. Wyzwanie nr 4 w postaci flash moba nadało internetowemu konkursowi namacalną i rzeczywistą postać jednocząc tłumy fanów zgromadzonych dotychczas wirtualnie wokół profilu Gwadelupy w jednym prawdziwym publicznym miejscu. Dodatkowo ludzie publikowali zdjęcia z tego wydarzenia na swoim profilu co zwiększyło zainteresowanie akcją. Niespodzianka w postaci zorganizowania flash moba w 4 wyzwaniu wprowadzała nieprzewidywalność, zachęcała do śledzenia profilu i emocjonowała fanów.

  • Ogromne zaangażowanie fanów

    Dodatkowo, stworzenie 4 etapów konkursu rozłożonych w czasie i sposób wdrożenia aplikacji przez agencję Migomedia gwarantowały zaangażowanie fanów na stałym poziomie przez kilka tygodni. Zdjęcia które pojawiały się w galerii konkursowej, brały udział w głosowaniu. Zwycięzców wybierali inni użytkownicy za pomocą like’ów oddawanych na wybrane przez nich fotografie. W każdym z etapów wygrywała osoba, której zdjęcie otrzymało największą ilość polubień. Zdjęcia pojawiały się nie tylko na profilu wyspy ale też u fanów na ich tablicach i na Instagramie.

  • aplikacje na fb

    Realizacja aplikacji promującej
    znane wydarzenie

    Aplikacja konkursowa promująca ogrodnictwo oraz wydarzenia organizowane w ramach imprezy "Paroles de Jardiniers".

    Wzięcie udziału w konkursie wymagało kliknięcia na link "lubię to".

    Aplikacja zawierała formularz rejestracyjny oraz umożliwiała zaproszenie znajomych do wzięcia udziału w konkursie.

  • facebook aplikacje

    Świetna aplikacja międzynarodowa
    promująca PARYŻ

    Paryż doczekał się swojej aplikacji, która promowała go wśród francuskich oraz anglojęzycznych turystów. Aplikacja stworzona w dwóch wersjach językowych (francuskiej oraz angielskiej). Konkurs miał formę zabawy i polegał na udzieleniu trafnych odpowiedzi na cztery pytania dotyczące Paryża. Dodatkowo aplikacja umożliwiała zaproszenie znajomych do wzięcia udziału w konkursie. Z uwagi na wirusowy charakter konkursu, wiele osób chętnie brało w nim udział.

  • agencja social media

    Promowanie Szwajcarii w mediach
    społecznościowych

    Aplikacja promuje Szwajcarię
    i unikalne widoki wśród turystów.

  • media społecznościowe

    Bajkowa aplikacja promująca
    linie lotnicze

    Ilość zgłoszeń konkursowych wyniosła aż 2 570.

  • marketing wirusowy

    Kampania promująca wyprawy na safari

    Konkurs odniósł duży sukces. Polegał na udzieleniu odpowiedzi na cztery pytania dotyczące wypraw na safari. Każde z pytań zawierało link do materiałów edukacyjnych umożliwiających zapoznanie się z zagadnieniem, którego dotyczyło pytanie.

  • Egipt też ma swoją aplikację na Facebooku

    Konkurs polegał na wysłaniu przez aplikację uśmiechniętego
    zdjęcia jako pozdrowienia dla Egipcjan. Ogromna ilość zgłoszeń
    pomogła w wirusowemu rozprzestrzenianiu się kampanii.

    social media marketing